Ga naar inhoud

Whirlpool Texas 1400: storing (servicela


Aanbevolen berichten

Hoi, Weer storing. Lijkt elke maand prijs en vooral als ik een was draai op 95 graden. Bijna klaar, zelfs centrifugeren heeft al een aantal keer gedaan, valt hij in storing. Alleen het servicelampje brand. Iemand een een idee welke storing dit is en hoe ik dit voor eens en altijd op kan lossen? Heb hem al van de stroom gehaald... met gevolg: helemaal geen reactie meer. Ook al de 'waterafvoer' onderin leeg gelaten en gecontroleerd. Mijn dank voor jullie hulp.
Link naar reactie
@ ramrad: Als er helemaal niets brand heb je of geen 230V of de elektronica is defect. Verwijder het bovenblad. Het netsnoer komt binnen op een http://www.europart.nl/wasdroger+onderdelen/electronica/whirlpool/condensator/whirlpool+texas1400+859230620000-id-708539/481212118276+20350010/. Komt daar nog wel 230V uit? Zo ja: mag ik dan alle gegevens die op de stikkers op de elektronica module staan (is het blok achter de bediendings knoppen.)
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...