Ga naar inhoud

Whirlpool AWO 426


Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd centrifugeert onze wasmachine steeds minder. Was is nog doornat na afronden van het programma. Gisteren waren nog 2 centrifugeerprogramma's nodig om de was enigszins uitgelekt te krijgen. Dus 't centrifugeren gaat ook in de centrifugeerprogramma's minder goed. Het water wordt wel weggepompt, geen staand water in de trommel. Al bekeken: de koolstofborstels zijn nog goed, 2 à 3 cm. filter vooraan het machine is proper pomp los gehaald en schoon gemaakt Iemand nog een idee waar ik naar zou kunnen kijken? Moet erbij vermelden dat het wasmachine al een verhuis meegemaakt heeft, zonder dat de trommel hierbij geblokkeerd werd... Na deze verhuis heeft het toestel wel bijna 3 jaar zonder problemen gewerkt. Het is de allereerste keer dat ik een wasmachine open maak. Wat ik vreemd vond, is dat er een kleine plastic bal in de afvoerbuis zit tussen de trommel en de pomp. Het ding nog nooit gezien, dus niets wat per ongeluk in de was gesukkeld is.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...