Ga naar inhoud

Zanussi fd 1416


gerard.koster-2

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb sinds een week mijn wasmachine kapot en ik heb het vermoeden dat het een klein ding is. Ik heb zelf al een keer de lagers en de manchet vervangen dus ben redelijk handig hiermee, maar heb nu geen idee waar ik het moet zoeken. Als ik de machine aanzet dan doet hij het volgende : Pompt water in de machine , draait rond, pompt weer water ,draait weer rond (Dit doet hij een paar keer) Vervolgens blijft hij water in de machine pompen totdat de trommel halfvol zit met water en dan springt hij op pauze en gelijk terug naar het begin van het programma. Ik kan vervolgens het water eruit pompen (slaat eerst een keer of 2-3 uit voor hij hem helemaal leeg pompt) maar als het water onder een bepaald niveau is doet hij alles. Ook centrifugeren. Ik heb dus het idee dat het een sensor ofzo is. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Alvast bedankt voor jullie reacties. Groeten, Gérard
Link naar reactie
@Harry0 : Bedankt voor je tip! Dit leek te werken. Hij doorliep het hele programma maar toen hij op 0 min stond zat de machine nog wel half vol water. Ik heb het water afgepompt en hem weer aangezet met HG wasmachine reiniger. Hij sloeg toen weer af op 2 uur resterend. Heb de slangetjes nog een keer doorgeblazen en hij staat nu weer aan. *fingers crossed*
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...