Ga naar inhoud

Lagers vervangen Lavamat 54106


Laserboy

Aanbevolen berichten

beste Allemaal, Na het vervangen van de Tacho liep de machine in eerste instantie prima. Echter maakt hij nu een enorm schel geluid bij de hoge toeren; waarschijnlijk de lagers. Uiteraard wil ik de machine pa openen wanneer ik de lagers binnen heb. Maar zodra ik het nummer 914524046 op internet inklop, krijg dan twee type lagers, nl. 6206 ZZ en 6207 ZZ. Kan iemand mij bevestigen of er inderdaad twee verschillende typen in zitten of dat er twee typen van deze wasmachine zijn?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Er zijn uitvoeringen met een metalen kuip die uit elkaar kan, kunststof kuip die uit elkaar kan en kunststof kuipen die niet uit elkaar kunnen. Het lijkt er op dat jij dus de laatste versie hiervan hebt. Dan is het helaas een complete kuip die je moet vervangen. Wat het is lange nummer in de deurrand ?
Link naar reactie
Ik heb het nogmaals gecontroleerd maar de kuip is echt gelast. Ik kan een complete kuip kopen uit een L74748 type 47A CB BAC1A, PCN: 91400235700, Sn: 24975325. Volgens de AEG onderdelen site zijn de achterkuip en de trommel gelijk. Kan iemand het nazien of de voorkuip ook overeen komt? Voor zover ik het uit mijn hoofd kan zeggen zitten er wel andere gewichten aan, kan dat kwaad? zijn deze eenvoudig te wisselen of zijn ze gelijmd?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...