Ga naar inhoud

code F21


van-den-berg

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een bosch wbm 40 type wae28492nl vanochtend gaf hij f21 aan dus gereset. Heel handig youtube heb rechtsonderin de grote zwarte knop los gedraaid om te kijken of er vuil in zit. Nu dacht ik altijd dat die knop er helemaal uit kon. Maar dit is met geen mogelijkheid te doen. Ik heb hem er dus weer in gedraaid. Alleen. .... Nu lekt hij gigantisch water daar als Ik hem aanzet!!!! Heb hem echt paar keer los en weer vast gedraaid. Help......... Wat doe ik fout en moet ik sowieso kijken voor nieuwe koolborstels als er code F21 staat????? Groet Brenda
Link naar reactie
F21 is bijna altijd een koolborstel probleem, controleren dus. De dop kan er volledig uit. Zit vermoedelijk vast aan een elastiekje/haarknipje oid... Verwijder het achter paneel. Je moet de pomp los halen door de motor hiervan los te klikken van het pomphuis of als dat niet kan dan de gehele pomp verwijderen en kijken wat er in vast zit. http://www.europart.nl/wasmachine+onderdelen/pomp-pompfilter/bosch/00564352/
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...