Ga naar inhoud

slijm in gaasfilter


rik-18

Aanbevolen berichten

Vandaag deed mijn samsung wasmachine het weer niet met code E4. Gelukkig ben ik erachter gekomen dat een een soort dik bijna ondoordringbaar slijm het gaasfilter bij de aanvoerslang verstopte. Ook in de aanvoerslang zelf zat die dikke slijm. Nou vraag ik me af hoe ik kan voorkomen dat dit ontstaat want het is toch best vreemd dat dit in de aanvoer zit want daar komt alleen schoon water in. Ook vraag ik me af waar dit goedje in oplost want misschien zit mijn wasmachine er vol mee en dat kan alleen maar voor problemen zorgen??
Link naar reactie
Dan heb je pas echt een probleem en is in theorie niet mogelijk. - Een wasmachine kraan heeft een ontluchtings gaatje/klepje waardoor dit niet kan ontstaan. - Het zeepbakje kan nooit zo vol komen dat het terug loopt, de bovenkant van je zeepbak zit lager dan de gaatjes waar het water uit komt. Als de machine water terug zou persen loopt je zeepbak over en staat er een plas water op de vloer.
Link naar reactie
Nou, dan heb ik weer iets raars. Ik heb mijn vorige wasmachine al weggegooid waarschijnlijk had deze hetzelfde probleem. Ik gebruik het goedkoopste vloeibare wasmiddel van de lidl en de was word altijd goed schoon. Gelukkig heb ik nu de oorzaak van de storing gevonden. Ik ga maar eens preventief wassen met soda. Om olieresten te verwijderen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...