Ga naar inhoud

Tachometer?


Kiona

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben nieuw hier en heb zo hier en daar gelezen dat een tachometer vervangen weleens de oplossing kan zijn voor een wasmachine die tijdens zijn programma stop en code E59 geeft. Dat wil ik ook eens proberen, want de monteur begon al met een prijs van E 400,- voor de reparatie. Maar, is verschil tussen de tachometer? Ik heb een AEG Electrolux Mod. L86950A3 Type: HI066113 Prod.No 914526750/00 Alvast bedankt, gr, Kiona
Link naar reactie
Hallo HarryO, Dank je voo rje reactie, zul je net zien. Ik zal kijken naar de stekker kijken. Toevallig heb ik gisteravond 2 wasje kunnen draaien zonder dat hij uitviel. Wel de 3kilogram 20min. Vanmorgen maar eens een ander programma opgezet eens kijken of hij dat gedaan heeft. Dikke pech hij heeft het programma niet afgewerkt. Ik heb de stekker ervan gecontroleerd, hier is alles in orde. Pech denk ik , zal een flinke duit in de portemonnaie worden, maar nog altijd goedkoper dan een nieuwe.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...