Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van mijn nieuwe Dell pc met Windows XP als besturingsprogramma. Nu wil ik ook mijn Adsl-modem installeren (Eicon diva USB) De driver deze modem voor XP heb ik op cd-rom staan, maar ik krijg steeds volgende melding: "Hardware-installatie: De software die u voor deze hardware installeert voldoet niet aan de eisen van de Windows logotest, die op compatibiliteit met WindowsXP controleert. Doorgaan met het installeren van deze software kan ertoe leiden dat dit systeem nu of in de toekomst instabiel wordt of niet meer juist werkt. U wordt aangeraden deze installatie nu te beëindigen. Neem contact op met uw hardwareleverancier en vraag naar software die voldoet aan de eisen van de Windows logotest." Uiteraard heb ik de installatie stopgezet. Maar heeft iemand een idee wat ik hiermee moet doen en wat die Windows logotest betekent??? Alvast bedankt
Link naar reactie
Je kan gewoon door gaan met het instaleren van je drivers Volgens het waarschuwings scherm lijkt het net of je je hele computer sloopt als het niet goed gaat maar er kan hoogstens een uitroep teken komen te staan bij je hardware lijst Mocht je geen XP drivers hebben voor je modem dan gaat het meestal ook wel goed met de win2k drivers van de modem suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...