Ga naar inhoud

Vervanging Sennheiser eh250


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een hele lange tijde een Sennheiser eh 250 gehad. Echter is die naar jaren trouwe dienst zo goed als overleden dus ik ben opzoek naar een andere. Hebben jullie enig idee wat vergelijkbaar is met mijn oude hoofdtelefoon? Een 3m kabel is eigenlijk wel nodig zodat ik nog een beetje kan bewegen tijdens het gebruik is heb liever geen draadloze omdat ik die vaak vergeet op te laden etc. Het liefst wil ik er eentje tot 80 euro omdat het puur voor het thuis gebruik is als ik films kijk en af en toe een ps3 spel speel s'avonds, s'nachts als de rest van het huis "probeert" te slapen en dus wilt dat mijn bass uit staat wat mijn eh 250 perfect op ving. Greetz, Impossible
Link naar reactie
[quote:c7fbd93953="Impossible"] Hebben jullie enig idee wat vergelijkbaar is met mijn oude hoofdtelefoon? [/quote:c7fbd93953] Je zou kunnen proberen te zoeken via [url=http://tweakers.net/pricewatch/cat/563/headsets.html]tweakers pricewatch.[/url] Daar kun je klikken op Toon alle filters, zodat je een minimale Kabellengte kunt instellen. Ik vraag me af of je niet beter een hoofdtelefoon kunt aanschaffen met een kortere kabel dan 3 meter. Maar dan met een verlengkabel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...