Ga naar inhoud

Welke freeware DVD Player?


Aanbevolen berichten

Ik heb Power DVD. Die weigert echter om in het Engels op mijn computer te installeren en wil per se in het Portugees. Bovendien heb ik een keer gezien dat hij niet geschikt is voor Win2000. Daarvoor moet je weer in de buidel tasten: 70 dollar. Ik heb ook GOM player. Maar die doet het niet: start niet automatisch op en met de hand zie je wel dat de video loopt maar er is beeld noch geluid. Welke goede DVD speler moet ik downloaden? Liefst freeware. MVG perloc
Link naar reactie
Ik heb met PowerDVD (op mijn laptop) de ervaring dat een DVD automatisch opstart. Dat heb ik van WMP nog niet gezien, noch op mijn laptop, noch op de desktop van mijn zoon (voor wie de player is bestemd). Ikzelf draai (vrijwel) nooit DVD's dus ik heb er weinig ervaring mee. GOM bleek kieskeurig: van een DVD (Hercules) wilde hij beeld noch geluid vertonen, maar anderen DVD's wel. Met de hand opstarten van DVD's is een gok: welke van de vaak vele tientallen files moet je opstarten. Zal kijken of het met cliprex beter gaat. Namens mijn zoon, dank! MVG perloc
Link naar reactie
[quote:c05bc7d06e="perloc"]Ik heb met PowerDVD (op mijn laptop) de ervaring dat een DVD automatisch opstart. Dat heb ik van WMP nog niet gezien, noch op mijn laptop, noch op de desktop van mijn zoon (voor wie de player is bestemd). [/quote:c05bc7d06e]Het is het een of het ander. Ipv PowerDvd kan Windows Media Player gekozen worden. De allereerste keer kan het standaard programma gekozen worden. Daarna kan de keuze worden gewijzig, indien nodig. Alleen dan moet er iets meer geklikt worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...