Ga naar inhoud

Laptop en hifi installatie


Aanbevolen berichten

Vroeger, toen ik nog regelmatig op mijn PC werkte luisterde ik vaak naar de radio via itunes. Deze pc had een redelijke geluidsweergave. Nu op mijn Laptop (LT) met Windows Vista Medion van Blokker a 599 Euro wil ik dat ook doen, maar ik kom bedrogen uit. Het geluid uit een schoenendoos is nog beter!javascript:emoticon(':evil:') Dus bedacht ik; ik knip de draadjes van mijn hoofdtelefoon af, soldeer er banaanstekkers voor aansluiting op de hoofdtelefoon uitgang van mijn LT en de auxilery ingang van mijn installatie. Even zag het er belofte vol uit: goed geluidjavascript:emoticon(':)'). Voor enkele ogenblikken, na die ogenblikken het door mij gevreesde blauwe scherm op mijn LT. niet eenmaal maar herhaalde malen na iedere poging.javascript:emoticon(':oops:') Vraag1 Is het uberhaupt mogelijk mijn LT aan te sluiten op mijn instalatie? Vraag2 Als het mogelijk is wat heb ik nodig voor zo'n aansluiting? :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...