Ga naar inhoud

Vista media center


Aanbevolen berichten

Sinds maart van dit jaar heb ik een Akoya MD 8833 multimedia computer van Medion. Het is een prima computer, daarover geen misverstand, maar wanneer ik naar het Media center ga en probeer live televisie te kijken dan blijkt de uitzending van de live beelden ineens heel flets door te komen. De kleur uit de beelden is bijna verdwenen terwijl het, toen ik de computer kocht, werkelijk briljante beelden waren. Ik heb de helpdesk daarover geïnformeerd maar die sturen mij naar Nero Vision Essentials? Ik heb samen met een medewerker van de helpdesk de kabelprogrammas geïnstalleerd en volgens deze medewerker was het probleem opgelost. Niet dus! Ik vraag me nu af wat ik te zoeken heb in Nero om dit probleem op te lossen want als ik nu Nero eens had verwijderd is dan he hele systeem van Media center niks meer waard en van slag??? Zou het geen beschadigde driver kunnen zijn?? Ik hoop, ofschoon ik het niemand gun, dat er lezers in dit forum zijn die met hetzelfde probleem hebben 'getobt' en mij vanuit die ervaring advies kunnen geven om dit probleem op te lossen. jocodocus
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...