Ga naar inhoud

Beeld klonen


Aanbevolen berichten

Toen ik Windows XP draaide, kon ik het beeld van de laptop nooit klonen op de TV. Alleen het uitbreiden was mogelijk, maar dan zit ik steeds vensters van het ene scherm naar het andere te slepen, wat niet mijn voorkeur geniet. Ik dacht dat dit niet kon, vanwege mijn videokaart. Echter sinds ik vorige week Windows Vista Home Premium had geïnstalleerd en dezelfde video driver had geïnstalleerd als die ik altijd gebruik, werd mij ineens wel de mogelijkheid gegeven om te klonen. Ik kan het me niet meer zo goed herinneren, maar volgens mij was dit geen optie die ik kon aanvinken, maar werd me er gewoon om gevraagd, toen ik voor het eerst in de display settings kwam om display 2 (LCD) aan te zetten. Sinds gister heb ik helaas weer hetzelfde gezeur als toen met XP. Ik kan de optie 'Uitbreiden naar andere monitor' aan en uitvinken, maar hoe ik het beeld kan klonen, kan ik nergens meer vinden. Dat het niet aan de videokaart ligt is dus duidelijk. Weet iemand waar het probleem zit?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...