Ga naar inhoud

Nieuwe radio/ boxen pc


Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds een paar weken doet mijn radio raar. Als ik het volume wat harder zet dan valt de radio uit. Oftewel hij is kapot :( . Nu wil ik een nieuwe gaan kopen, maar ik heb niet echt veel ervaring op het gebied van boxen. Nu wil ik graag een gewone radio kopen, zodat ik wanneer ik game of een video/tv kijken goed geluid heb, maar ook gewoon een losse radio heb. (ik heb simpele 2.0 boxen langs mijn pc staan(€30,-) Ik heb nu een 2.0 boxen op mijn radio. Maar wil nu eigenlijk een 5.1 setje kopen. Ik heb er ong. 150 euro voor over. Ik had zitten kijken en kwam uiteindelijk bij deze uit: Samsung HT-Z110 [url=http://www.kijkshop.nl/product/23501/251-252-568/beeld_geluid/audio/home-cinema-sets/samsung-home-cinema-set-ht-z110/]de link[/url] Is dit iets? of zeggen jullie je kan beter toch 2.0 /2.1 houden voor dat geld.. Iemand nog andere merken/types. Heeft iemand ervaring met deze instalatie? [b:0e56e31de3]Eisen:[/b:0e56e31de3] - Liefst 5.1 anders 2.0 / 2.1 - Lijn ingang voor het aansluiten van pc, mag analoog /digitaal. - Radio - Wekker hoeft niet perse, maar wel fijn. Alvast Bedankt, Furious 8) Ik vraag me nu nog iets af, hoe moet ik ze dan aansluiten? want met gewoon tullip heb je maar 2:1 dus hoe krijg je dan aan het eind alsnog 5:1 ??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...