Ga naar inhoud

DVD overbrengen naar PC-Harde schijf


Aanbevolen berichten

Beste, Ik heb verscheidene DVD's waarop door mijn stand-alone DVD-speler-brander Panasonic, dokumentaires zijn gebrand. Deze staan open tot ze vol zijn, waarna ik ze sluit door ze te finaliseren. Op heden kan ik op die DVD's NIETS meer BIJ-branden, alhoewel ze nog OPEN staan en er plaats beschikbaar is. Wanneer ik de inhoud kontroleer via Decrypter, dan geeft dit programma mij in "Mode" - "Iso" - "read" de Info : *** Status : incomplete = staat open en is niet gefinaliseerd *** Free - Sectors - Space - Time : is ingevuld = nog plaats en tijd voor bijvullen. *** Maar onderaan links staat er "Disc is empty". Wanneer ik nu zelf naar de brandingsoppervlakte van de DVD kijk, dan zie ik wel degelijk een branding staan. Deze DVD's heb ik nog gewoon kunnen bekijken in mijn DVD-speler-brander, maar op een dag..... PLOTS.... waren ze niet meer toegankelijk. Ook via PC zijn ze niet meer toegankelijk. Mijn vraag dan : Ik zou de inhoud van die DVD's willen overbrengen naar de HDD van mijn PC. ***********Weet er iemand een programma om dat te doen ? ********* Dank Flamingo :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...