Ga naar inhoud

iTunes beperkingen?


Aanbevolen berichten

Ik overweeg een iPod te kopen en ik begreep dat je daar alleen muziek op kan zetten met iTunes. Nu vroeg ik me af: ik heb een op mijn pc een hele verzameling Mp3-tjes, langer of korter geleden geripped of gedownload met Limewire of zo. Kan ik die met iTunes op de iPod zetten? Of kun je alleen muziek erop zetten die je via de iTunes site koopt? Alvast bedankt. Igor
Link naar reactie
Je kan een ipod ook als ex. harde schijf gebruiken hoor. Alleen kan je er niet zomaar je muziek inslepen. Maar het is vergelijkbaar.. bij een ipod sleep je je music in itunes bibliotheek.. Die bibliotheek accepteerd bijna alles.. ook je gedownloade/geripte muziek, en vanuit je bieb, sleep je 't op je ipod.. Mochten er files bij zijn die je niet via Itunes kan importeren.. (Eeeerg onwaarschijnlijk), kan je altijd nog de alternatieve progjes (zoals hierboven aangegeven) proberen. Succes ermee! Torrentus
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reacties. Het stelt me gerust te weten dat iTunes je niet beperkt tot bepaalde Mp3'tjes, want dat dacht ik eerst. Weten jullie toevallig dit: ik heb zo'n adapter met USB aansluiting, waarmee je een Mp3 speler aan het stopcontact kunt opladen, zodat hij niet aan een pc hoeft voor opladen. Werken die ook met iPod (shuffle)? Apple verkoopt ook zulke soort adapters, maar die zijn dan gelijk een paar tientjes, geloof ik. Igor
Link naar reactie
tja ... dat is ook het grootste nadeel van Apple. Het werkt wel, maar het is erg duur. Daarom mag je blij zijn dat er tegenwoordig (goedkopere) alternatieven zijn. Dus jouw usb-adapter zou ook voor je iPod moeten werken. // Torrentus Ik vind dat nogal veel werk om wat muziek op je mp3-speler te krijgen. Bovendien ben je dan heel afhankelijk van de juistheid van de informatie in je mp3-bestanden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...