Ga naar inhoud

Volumeregeling


Aanbevolen berichten

Na een verhuizing zijn mijn luidsprekers niet meer de oude. Ik kan het volume en de bass + treble enkel nog digitaal (dus in bijvoorbeeld Windows Media Player) regelen -- wanneer ik aan de knoppen op één van de boxjes draai, is er geen enkel verschil te horen. Ik heb alle kabels een paar keer gecheckt, dus ik denk niet dat het daaraan ligt... Enkele eigenschappen: [list:0eb4ece424]Labtec with Spatializer 3D-sound Microsoft Windows XP Intel 82801AA AC'97 Audio Controller Legacy-audiostuurprogramma's verschillende audio(compressie)codecs[/list:u:0eb4ece424] Bedankt!
Link naar reactie
Je bedoeld dat wanneer je aan de treble/bass knop OP de speaker draait er niks gebeurd? Als je het signaal aanpast werkt het wel (dus klankveranderingen via windows applicaties) Het lijkt erop dat intern in de speaker een verbinding heeft losgelaten. Dus als je de mogelijkheid hebt om met een schroevendraaier of wat dan ook, de speaker los te maken, even kijken wat er aan de hand is. Waarschijnlijk hebben ze een stoot gehad tijdens verhuizing en zat e.e.a. al niet echt lekker vast. Als je het aan/uit knopje wordt bediend kan dat net even dat tikkie zijn dat ervoor zorgt dat de treble/bass even weer verbinding maakt, waardoor het weer goed klinkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...