Ga naar inhoud

Een nieuwe Television


Aanbevolen berichten

[quote:f6f3f8db1b="aeonfast"]Die twee dikgedrukte zinnen snap ik niet echt :oops:[/quote:f6f3f8db1b] Dat wil zeggen dat de laagste prijsgarantie alleen geldt in vergelijking met echte winkels en geen internetwinkels. Om het prijsverschil door Expert terug te laten betalen moet de winkel waarmee vergeleken wordt binnen een bepaalde afstand van Expert liggen, dus niet honderd kilometer verder.
Link naar reactie
Volgens mij beginnen de publieke omroepen in 2009 al met HD uitzendingen. Dan zullen de commerciëlen wel snel volgen. Dan is het nog een kwestie van tijd voor mensen massaal over gaan stappen. En ook een 720P tv kan dan wel gebruikt worden, wordt desnoods gewoon gedownscaled. Maar uiteindelijk is full hd wel de 'toekomst'. Kijk bijvoorbeeld maar naar BluRay, dat begint nu ook echt aan te slaan.
Link naar reactie
[quote:6f69047ae6="arjant2"]En ook een 720P tv kan dan wel gebruikt worden, wordt desnoods gewoon gedownscaled. Maar uiteindelijk is full hd wel de 'toekomst'.[/quote:6f69047ae6]Nou ik zie Full HD nog wel als verre toekomst, omdat de Europese televisieaanbieders juist 720p/1080i als standaard aan het aannemen zijn, zoals dat ook al gebeurt in de VS en Japan. Ook wel logisch omdat er veel meer HD Ready TV's verkocht worden dan Full HD TV's. Of de kabelmaatschappijen straks in 2009 het HD signaal van de publieke omroepen ook gratis gaan doorgeven betwijfel ik, omdat zij natuurlijk ook hun investeringen terug moeten verdienen. Dit signaal zal namelijk nog een hele lange tijd naast het reeds bestaande analoge signaal aangeboden worden, omdat de consument natuurlijk niet gedwongen mag worden over te stappen op HD. Zo gebeurt het bij bijv. Ziggo nu ook al, de HD zenders kun bij digitale televisie er optioneel bij nemen in een zgn. HD pluspakket.
Link naar reactie
http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B146891/cid/15005/Toshiba_37CV505D/ http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B146896/cid/15005/Toshiba_32XV505D/ Die zien er ook wel aardig uit of is dit type al verouderd? Er staat ok bij TV upscaling. Word je analoge beeld dan geupscaled? Die Redcoon is nog aardig goedkoop ook.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...