Ga naar inhoud

[Gebrande DVD's] DVD wordt wel gelezen, maar stopt


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Ik heb onlangs meerdere video-dvd's gemaakt van mijn filmpjes die ik heb gemaakt met mijn camera. De uiteindelijke films waren in matroska formaat (.mkv). Dit was omdat ik de audio-stream iets had bewerkt. Die kon ik er het beste uit halen als het matroska was. Maar goed, dat is niet de vraag. Normaal gesproken speel ik de DVD's af met de DVD-speler van beneden. Dit werkte prima. De DVD-speler was van AVIOUS. Ik had de DVD's naar DVD-formaat geconverteerd met Filmmachine en daarna gebrand met Nero 7 op een DVD-RW. Ik heb een tijd geleden een klein dvd-spelertje van het merk CAT aangeboden gekregen voor een spotprijsje (bijna gratis). Ik keek in de handleiding en zag dat hij alle formaten kon afspelen (Behalve Blu-ray en HD-DVD dan), dus ik denk dat ga ik uitproberen. Alles werkte goed tot voor kort. Ik wou 's avonds één van de gebrande films zien en ik zie dat de DVD wordt geladen, maar daarna direct stopt. OPEN ---> (DVD erin) ---> CLOSE --> LOAD --> DVD --> STOP Dit vond ik vreemd. Ik heb alle knopjes van de afstandsbediening ingedrukt, maar géén een was de oplossing. Toen dacht ik dat de DVD-speler resetten misschien een goed idee was. Dit werkte niet. Ik heb toen een gekochte DVD geprobeert en die starte wel uit zichzelf op. Bij die DVD zat een menu en bij mijn DVD's niet. Is dit misschien het probleem?? Of zal de dvd-speler ineens gestopt zijn met het lezen van DVD-rw??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...