Ga naar inhoud

Probleem met Audiokaarten


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal :) Via de zoek-functie heb ik helaas niks gevonden. Ik heb sinds een tijdje de computer van mijn oom gekregen. Natuurlijk was ik helemaal blij, alleen heb ik er een paar keer problemen mee gehad. Eerste keer kwam het door blikseminslag hier in de straat en dat mijn netwerkkaart kortsluiting veroorzaakte en mijn computer maar niet opstartte. Op een gegeven moment ook Windows opnieuw geïnstalleerd en alle drivers en benodigdheden er weer opgezet. Nu heb ik sinds een tijdje ook problemen met de audio. Als ik bijvoorbeeld in Windows Media Player een muziekje op wil zetten geeft hij een error dat er geen geluidkaart gedetecteerd is. Heeel vreemd, want er zit een onboard audiokaart in en een PCI audiokaart van Creative.... Wel hoor ik als er een pop-up komt met een foutmelding van Windows.. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik weet echt niet hoe ik dit moet aanpakken. Ik heb al via Google een paar keer gelezen dat ik mijn onboard kaart moet disable'en via mijn BIOS oid? Mijn systeem: Intel Pentium 4 2.81 gHz 1024 MB geheugen nVidia GeForce 7800 GS Overclocked Eminent netwerk kaart Creative Sound Blaster Audigy SE Asus moederbord (kan niet vinden welke, van belang?) Award Modular BIOS V6.0 Enorm bedankt als iemand me kan helpen! :D
Link naar reactie
Mijn ervaring met blikseminslag is, dat je gewoon alles moet vervangen. De stroom stopt natuurlijk niet bij de connector van de netwerkkaart. Bij mijn weten valt dit onder de opstal- danwel de inboedelverzekering. Ze willen er wel eens moeilijk over doen, maar laat je niet met een kluitje het riet in sturen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...