Ga naar inhoud

Htpc naast mijn tv maken?!


Aanbevolen berichten

Hoi!!. Ik had een vraagje aan jullie! Ik wil bij mijn tv een computertje hebben als een soort dvd/divx speler. Ik heb al een goede tv kaart maar nu vroeg ik me af of ik ook een goede computer heb om die neer te zetten. Het is een: Pentium 3 1,00ghz 371mb ram 40gb hdd dvd brander Nvidia Geforce 2MX pci Het is alleen voor filmpjes af te spelen en beetje internetten en youtube!? is het wat? En er zit geen tv-out op die videokaart. Kan het ook anders? En kan ik ook mediaportal erop draaien? Als dit allemaal niet lukt zouden jullie mij dan een zo goedkoop mogelijk systeem kunnen aanprijzen?(kan zelfbouw)(liefst zo stil en klein mogelijk) Groetjes!! En alvast Bedankt!:D
Link naar reactie
De systeemeisen hieronder zijn dan ook echt de minimumeisen; mensen met zwaardere pc’s hebben al geklaagd dat het niet lekker loopt. Maar goed, een gegeven paard… Minimale systeemeisen: Windows XP SP2 (.NET-framework 1.1 met SP1), DirectX 9.0c, Mediaspeler 9, [b:e449fc1f26]1,4-GHz processor[/b:e449fc1f26], 256 MB ram, 200 MB hardeschijfruimte, DX9-compatibele videokaart Als je even uitlegt wat je budget is, dan kan ik wel even voor je zoeken;) torrentus
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...