Ga naar inhoud

Vista: Afstandbediening functioneert niet


Aanbevolen berichten

Ik bezit een Medion computer MD8818. Oorspronkelijk stond op deze pc Win XP, doch het was net de overgang naar Vista tijdens de aankoop dus kreeg ik enkele maanden na aankoop gratis een upgrade naar Vista. Ik heb een tijdje een dualboot gecreëerd met XP en Vista (Vista dus schoon geïnstalleerd) en de afstandsbediening heeft steeds zonder noemenswaardige problemen gewerkt. Tot een tijdje geleden: computer volledig geformatteerd en geen dualboot meer, enkel Vista. En sinds toen krijg ik mijn afstandsbediening niet meer aan de praat. Behoorlijk lastig aangezien ik mijn pc ook gebruik als TV (met Media Center). Op de website van Medion kan je een "testtool" downloaden om te checken of de IRpoort werkt. Wanneer ik het testtool open en op een willekeurige knop op de remote duw, krijgt deze de juiste signalen door. Maar in MCE, WMP, ... kan ik de remote niet gebruiken. Ik heb tevens op allerlei manieren de drivers X10remote geïnstalleerd maar dit blijkt niet te helpen. Iemand met raad?
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...