Ga naar inhoud

Welke mediacenter PC kopen? Mac mini?!


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik zit met een vraag, ik wil graag een simpele oplossing hebben om films en uitzendinggemist via mijn tv te kijken. Nu zag ik de Mac mini, aangezien ik naar Amerika ga kan ik hem daar meenemen voor 499 dollar. Heeft iemand ervaring met de Mac mini op een LCD televisie? Of raar je mij een andere mediacenter aan voor dezelfde prijs. De mac mini is bijvoorbeeld uiterst stil en heeft een HDMI uitgang (DVI omzetten naar HDMI) digitale audio uitgang en WLAN. Kortom klinkt allemaal perfect! Ik hoor het graag van jullie! Gr, Rogier
Link naar reactie
Je moet ook nog invoerrechten betalen of een boete bij schiphol. In de USA is een andere tv standaard, weet niet of dat allemaal gaat werken. Mac is een mooi merk maar de media centers zou ik gewoon een eenvoudige stille machine in Nederland kopen, vanaf 400 euro heb je een prima ding. Verder zou ik vanwege de komst van Full HD investeren in een zware machine, dan heb je er straks ook nog wat aan.
Link naar reactie
[quote:e5c1040615="stee0036"]Je moet ook nog invoerrechten betalen of een boete bij schiphol. In de USA is een andere tv standaard, weet niet of dat allemaal gaat werken. Mac is een mooi merk maar de media centers zou ik gewoon een eenvoudige stille machine in Nederland kopen, vanaf 400 euro heb je een prima ding. Verder zou ik vanwege de komst van Full HD investeren in een zware machine, dan heb je er straks ook nog wat aan.[/quote:e5c1040615] Zou je mij eens een voorbeeld kunnen geven van een mediacenter voor 400 euro? Ben benieuwd naar iets :-) thanks MC
Link naar reactie
[quote:a09c7b2afa="stee0036"]een mediacenter is eigenlijk een gewone pc. Ik heb voor een klant 2 pc's samengesteld met een dual core processor en een fluisterstill glimende desktop kast, 390 euro. Je hebt dan geen luxe afstandsbediening. Daarmee kunnen ze alles afdraaien via VLC media player.[/quote:a09c7b2afa] Ik zou zeggen je mag er ook wel eentje voor mij bouwen :-) Is dat inclusief een horizontale kast met HDMI uitgang en digitaal geluid? gr MC
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...