Ga naar inhoud

Aansluiten soundblaster live of stereo


Aanbevolen berichten

Beste Mensen, Ik heb een pIII450 met een ati radeon 9000 kaart op mijn televisie aangesloten om dvd, divx en foto's te kunnen bekijken. Deze opstelling werkt goed. Nu wil ik alleen de geluidskaart, sb live 1024, op mijn prologic stereo aansluiten. Als ik het kabeltje aansluit, 1 stereo plug op 2 tulp stekkers, komt er een diepe brom uit mijn stereo. De zelfde opstelling heb ik ook gemaakt op een andere stereo, een oudere met maar 2 boxen, en hier krijg ik geen brom. Wie kan mij vertellen waar deze brom vandaan komt, en liever, hoe krijg ik deze brom weg. Ps berichten die mij adviseren om de andere stereo te gebruiken, heb ik liever niet. Ik wil de prologic stereo gebruiken. Met vriendelijke groet, al vast bedankt voor uw reacties.
Link naar reactie
[quote:c68344bc3d="harriebraam"]Heb je de antenne op je versterker aangesloten als dit zo is verwijder hem je bent dan namelijk dubbel geaard een zogenaamde aardlus deze veroorzaakt een bromtoon over je spaekers.[/quote:c68344bc3d] EENS : dit probleem heb ik ook gehad. Behalve de FM moet je ook je TV aansluiting controleren of die ook brom geeft. Oplossing : ga naar de betere electronica zaak, leg ze het probleem uit van de aardlus en je koopt zon verlooppulg (condensator ??) en weg is de brom
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...