Ga naar inhoud

storings code


Arnold-4

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een vraag over een aeg warmtepomp droger 59840. heeft deze machine ook een storingcode uitlezing zoals de aeg wasmachine? en welke knoppen moet ik bedienen voor de storingcode van een miele wasmachine W3835?. Kan er weinig over vinden op internet.Alvast bedankt voor de wie de moeite wil nemen. Groet
Link naar reactie
He Harry bedankt voor je reactie. het gaat om een warmtepomp droger AEG model T59840 type P502867, deze wordt niet warm. ik heb de start/pauze knop tezamen met de knop er naast ingedrukt en kom dan op melding EH3, deze melding bij een aeg wasmachine!! staat voor "netspanning te laag" en/of net aansluiting foutief. kan ik van deze melding uitgaan?. ik heb de printplaat er uit gehaald en die ziet er netjes uit.wat denk jij er van?. groet
Link naar reactie
He Harry lang nummer? ik zie dus modelnr en type nr. en dan prod. no 916 096 176 01 en nog ser.no:94509757 heb je daar iets aan?. Ik heb de print er uit gehaald en daar is niets aan te zien en is schoon. en ik woon in nederland en heb geen reden om te denken dat de huisaansluiting niet goed zou zijn. Groet
Link naar reactie
Ik heb de print weer gedemonteerd en de ic u5 de relais en gehele print met een vergrootglas bestudeerd tot ik er pijn van in mijn hoofd van kreeg.Er is absoluut niets aan te zien. er zitten vier relais van links naar rechts 4 3 1 2 weet jij welk relais voor de verwarming is? dan kan ik die (op de gok) vervangen. als dat het niet is stop ik er maar mee.Groet
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...