Ga naar inhoud

Zelf gebrande SVCD werkt niet op Imac laptop


Aanbevolen berichten

Voor een vriend heb ik een zelf bewerkte video van hun huwelijk, via pinacle Studio 8, op een SVCD gebrand met het programma Nero 5.5. Dat is allemaal prima gelukt. Op mijn computer kan ik de video CD ook afspelen. Hiervoor genruik ik het programma PouwerDVD XP. Mijn vriend wil de CD meenemen naar Alaska om het zijn ouders te laten zien. Hij kan van zijn werk een Imac laptop met een CD/DVD rom meekrijgen. Wij hebben geprobeerd of de CD af te spelen is maar dat is ons niet gelukt. Weet iemand wat wij moeten doen om de film op de laptop afgespeeld te krijgen? Welk programma is hiervoor nodig?
Link naar reactie
Beste Th v Vuren, als je een met nero gebrande video cd in de cd rom speler doe krijg je verschillende mappen op die cd te zien, waaronder de map mpegav, hieronder vind je de uiteindelijke filmmateriaal met bijv. de bestandsnaam avseq01.dat, dit bestand is gewoon met windows mediaplayer af te draaien. gewoon proberen, bij mij werkt dit. Succes.. 8) 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...