Ga naar inhoud

Filpjes op de compu branden en afspelen op dvdspeler


Aanbevolen berichten

L.S. Ik heb een dvdspeler gekocht (sony DVP-NS405/B) en volgens mij is het daarmee mogelijk om zelfgebrande video-cds mee af te spelen --- stukje uit de specificaties --- Type: Single / Changer / Portable / with Display + / - / - / - DVD / Video CD / NTSC Playback (Region 2) + / + / + DVD-R/-RW (Video) / -RW (VR) / +RW-Playback + / + / - / + SACD / CD Playback - / + CD-R / CD-RW Playback + / + CD-R/RW: MP3- / JPEG-Playback + / + Video Video DAC: Sampling Rate / Resolution 27MHz / 10Bit -------------------------------- Ik heb via het internet een film gedownload in het bestandsformaat divx (avi). Nu wil ik hiervan video-cd formaat van maken en op cd branden. Welk programma moet ik hiervoor gebruiken en zijn er dingen waar ik op moet letten? (ik denk aan bestandsnamen en mate compressie) Bij voorbaat dank, Joost Hartsink
Link naar reactie
Ok ik heb een videocd file gemaakt met het programma TMPGEnc. Maar nu moet ik het op cd zetten. Ik heb dit geprobeert op een oud cdtje waar het nog wel achter paste (multisessie) maar bij mn dvdspeler bij de tv krijg ik het niet aan de praat: hij zegt gewoon dat er geen geschikte disk is ingevoerd. Ik had het bestand de extensie .mpg gegeven. 1. Ondersteunen dvdspelers multisessie? 2. welk bestandsnaam/extentie moet het file hebben? Zou iemand me nog kunnen helpen met deze laatste vragen? Alvast bedankt!!! Joost
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...