Ga naar inhoud

Minimale syteemvereisten DVD-Speler


Aanbevolen berichten

ik heb met een AMD K6-3D!Now 300MHz + decoderkaart (Creative Encore 2) uitstekend films kunnen kijken. Voor een puur software-oplossing zal een moderne pc met minimaal 1 GHz genoeg moeten zijn. In een duits pc-programma werd laatst een Pentium 3 cpu als minimum aangeraden. Zolang je grafische kaart enige ondersteuning biedt moet dat dus geen probleem zijn.
Link naar reactie
Dat ligt er maar net aan hoe je het doet. Als je een software dvd-speler gebruikt dan is het idd niet genoeg. Maar als je zoiets als die hardware-decoder van mij gebruikt heb je er geen last van omdat de decoder voor het beeld zorgt ipv de grafische kaart. Het beeld wordt namelijk net als bij de Voodoo-kaarten gewoon doorgelust ... Ik vraag me af of het spul nu nog te koop is. Aangezien je met een normale pc & software-speler nu in genoeg hebt.
Link naar reactie
Ja, daar heb je gelijk in maar ja, die kaartjes zie je niet meer , met de komst van 1 Ghz+ pc's is dat een beetje over. Het laagste waar het mij mee gelukt is was een P2-350, matrox G200 met 8 MB en een scsi dvd speler.(pioneer 303S) Met een IDE speler ging het net niet soepel, scsi gebruikt minder bronnen voor het lezen zodoende dat het daarmee dus wel ging. Ik denk dus dat je met een P2-400 a 450 mhz het net zou kunnen redden.
Link naar reactie
[quote:bebab79606="MAB"]Ik wil af en toe eens een DVDtje kunnen kijken en wil graag weten of mijn Compie daar snel genoeg voor is. Wie kan mij zeggen, wat de minimale systeemeisen zijn om een filmpje te kijken?[/quote:bebab79606] En als je het helemaal zeker wilt weten ga je naar de winkel en kijk je op de doos. Gaat het niet goed kan je daar op terug vallen. Hier heb je in no time verschillende meningen en wat schiet je daar mee op? Gewoon even de kou in en kijken op de doos, staat er altijd op. SUC6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...