Ga naar inhoud

Problemen met mijn Samsung SD-608 DVD speler


Aanbevolen berichten

Ik heb 3 jaar geleden een nieuwe Fujitsu Siemens pc aangeschaft met daarin een dvd speler(Samsung SD-608). deze heeft altijd gewerkt totdat ik windows XP installeerde. sommige dvd's pakt hij wel maar het overgrote deel niet.als ik dan in een dvd play programma(maakt niet uit welke ik gebruik ze doen allemaal hetzelfde) een dvd af wil spelen slaat hij vast en geeft een foutmelding dat het er een fout is opgetreden en dat het programma wordt afgesloten. ik snap niet hoe ik dit probleem op moet lossen zonder terug te keren naar windows 98. XP drivers kan ik ook niet vinden en xp zegt dat alles werkt. nu heb ik bij de stuurprogramma's gekeken en daar blijkt dat hij ook Adaptec cd creator 4 onderdelen gebruikt die niet XP compattible zijn. nu kan ik daar geen XP update voor vinden zonder een nieuwe versie te moeten kopen van dat programma. kan het hier aan liggen? ik heb cd creator 4 al tijden geleden verwijderd omdat het niet met XP werkte en nero meer beviel. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. alvast bedankt.
Link naar reactie
Hallo Tha Voice, In je beschrijving zeg je Adaptec software verwijderd te hebben, terwijl er volgens jou toch nog stuurprogramma's actief zijn. Ik weet niet of jouw probleem hiermee te maken heeft, maar in het verleden heb ik ondervonden dat Adaptec software absoluut niet met Nero wil samenwerken, of andersom. Probeer daarom toch nog eens het systeem grondig te reinigen van Adaptec software. Suc6! :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...