Ga naar inhoud

copy spel in Nero


Aanbevolen berichten

Hoi folks Enige tijd geleden heb ik met help van jullie een cd van K3 voor mijn kleindochters kunnen copieren Nu logeert een kleinzoon hier en wil een copy van een spel. Ja, goed geraden. Lukt dus niet. Verschil is dat de muziek files in wav-formaat stonden en nu zie ik nrg-files. Zou dat de oorzaak zijn van het falen. Moet ik die files eerst overzetten naar wav ? Hoe ? Of moet ik met de nrg-files een andere procedure volgen ? Graag assistentie. Opamax
Link naar reactie
spellen hebben vandaag de dag geavanceerde kopieerbeveiligingen, zijn wel te kraken doorgaans, maar resultaten vaak teleurstellend ivm niet werkende functionaliteiten bv multiplayer (wat een zin :o ) heb ook wel gekraakte versies gebruikt hoor maar ben tot inkeer gekomen en koop vandaag de dag gewoon de volledige versie, als ie wat goedkoper is, tenzij ik um echt graag wil hebben heb zo een goed werkend spel en geen schuldgevoelens :lol:
Link naar reactie
Ja leuk verhaal maar geen antwoord op de vraag. Hij moet gewoon de back-up kunnen maken :D Als je wat meer informatie had gegeven over waarmee die faalt had ik gemakkelijker en gespecificeerder kunnen helpen. Als oplossing kan ik je geven, probeer clone-cd eventueel in combinatie met clony-xxl. Clone cd maakt zoals de naam al aangeeft een exacte kopie van je cd, dus inclusief eventuele beveiliging. Met clony-xxl kun je zien in hoeverre de cd beveiligd is en of ie dus wel te kopieren is. Het programma hanteert een schaal tot 10, waarbij 10 onmogelijk is. Verder kan ie het een en ander automatisch voor je instellen bij clone-cd. Je kunt die programma's wel vinden met google. Succes ermee
Link naar reactie
De cd is een cd-r en gezien het formaat NRG is ie al een NERO-copy. Heb gekozen voor cd-rom (iso). Ogenschijnlijk is Nero gewoon lekker bezig met een goede snelheid met de volgende meldingen: 06.46 begin cache-opslag van bestanden 06.46 cache-opslag voltooid 06.46 begin snelheidsmeting 06.49 snelheidsmeting voltooid 28x (4238 Kb/s) 06.49 begin simulatie met 12x en dan ineens de foutmeldingen: 06.49 logisch blok buiten bereik 06.49 ongeldige schrijfstatus 06.49 kon end-track niet uitvoeren 06.49 simulatie mislukt. Kan iemand aan de hand van deze meldingen opmaken wat ik fout doe ? Opamax
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...