Ga naar inhoud

welk tv kijk programma


Aanbevolen berichten

ik heb voor het tv kijken op de computer powercinema. Ik vind dit programma vrij irritant omdat -ik niet handmatig kan zoeken. -hij stelt van zelf een lijst met gezochte zenders samen, ik kan er geen uit de lijst verwijderen terwijler slechte en verkeerde zenders tussen zetten Weet iemand een goed alternatie? want ik vind dit een slecht programma
Link naar reactie
Het beste programma is DScaler. Prima beeldkwaliteit, gratis freeware (dus geen irritante registratie meldingen enzow 8) en het ondersteunt erg veel chipsets. Weet niet of de Philips 713 daar ook bij zit maar kies anders de standaard instellingen. Het enige nadeel van dscaler is dat je er niet mee kunt opnemen of plaatjes capturen ofzow. Teletekst kijken en hanmatig je zenders instellen kan wel. 8) Download: http://prdownloads.sourceforge.net/deinterlace/DScaler310exe.zip
Link naar reactie
[Als je Intervideo bedoelt, dan kan ik zeggen dat ik de versie II getest heb.Dit samen met mijn Pinnacle PCTV pro.Werkt probleemloos.Kennis heeft een Medion en klaagt over de TV kaart,na installatie van IntervideoII kreeg ik een mail waar in stond dat de tip voor gebruik van dat progje , een zeer leuk kerst kadootje was.tel uit uw winst :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...