Ga naar inhoud

ulead dvd movie factory en svcd's maken


Aanbevolen berichten

Dag kenners, Ik heb een Sony digitale camcorder en het videobewerkingsprogramma DVD Movie Factory van Ulead. Ik heb nu wat opnamen van die camcorder omgezet in svcd-formaat, zodat ik het op een cd'tje in mijn standalone dvd-speler kan afdraaien. Maar het valt mij op dat bij enige beweging het beeld nogal blokkerig wordt. Bij nogal stilstaande beelden doet dit zich niet voor. Is er een manier om dat blokkerige beeld te voorkomen? Of moet ik andere software aanschaffen? ciao bart
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Dat het beeld blokkerig wordt ligt volgens mij aan de encoder of de instellingen ervan, wat ik zou willen weten is of de blokkerigheid op PC of TV is of beide.. Ik heb weinig ervaring met Ulead Moviefactory, maar ik kan mij herinneren dat ik er ooit een miniDVD mee gemaakt heb en dat ik daarbij geen encoder-instellingen kon wijzigen.. Ik zou toch een alternatieve encoder uitproberen..
Link naar reactie
  • 1 maand later...