Ga naar inhoud

CD-beveiliging --> niet op computer


Aanbevolen berichten

ClonyXXL kan je downloaden op mijn site ( zie hieronder ) verder is het zo dat op de beveiligde cd`s het laatste gedeelte gevuld is met data dat er voor zorgt dat je foutmeldingen krijgt of een hangend systeem. Het systeem zal in ieder geval niet stuk gaan. Verder is het grote verschil dat een audi cd speler een cd niet eerst in leest en een cdrom speler wel op deze manier functioneerd de cd dus niet in een cdrom speler, ik heb trouwens nooit geweten dat een 2x cdrom speler niet eerst de cd in leest?! Wel een gouden tip mocht dit inderdaad niet zo zijn :lol:
Link naar reactie
Feurio ziet wel eerst dat de CD òf fout gebrand is, òf dat hij beveiligd is. Ik klik op OK, hij ziet wel data en music, ik wil de music naar de harde schijf kopiëren, komt er een fout!!! [i:92c47952bc]When reading the CD sector 3005 (...) a not correctable read error occured...blablabla[/i:92c47952bc] En dan kan ik kiezen tussen retry, ignore, ignore all, cancel, en cancel&save. Maar wat ik ook doe, het helpt niks... moet ik soms eerst wat inschakelen ofzo????
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...