Ga naar inhoud

Samsung Sensor Quick 1200 - E1


Robin-Kuiper

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een Samsung Sensor Quick 1200 die sinds kort de foutmelding E1 geeft. Een paar dagen geleden was ik een was aan het draaien en kwam er een hels kabaal, toen ik ging kijken was de hele wasmachine aan het schudden en heb ik hem snel uitgedrukt. Hierna heb ik hem weer aangedrukt en zijn was programma laten hervatten zonder problemen. Toen ik een dag later de wasmachine weer aan wou zetten gaf die de foutmelding E1. Deze foutmelding houdt volgens de handleiding in dat de watertoevoer niet goed is. Hierop ben ik wat gaan testen. - Alle wasprogrammas werken niet (e1). - Spoelen en centrifugeren werkt wel (krijgt ook gewoon water) - Als ik een wasprogramma aan zet en vervolgens zelf water in het wasmiddel bakje gooi, gaat die het doen, tot halverwege het wasprogramma (e1), dan moet ik er weer water in gooien en gaat die het na een minuut of 5 zelf weer doen Zo te zien werkt de watertoevoer dus wel gewoon. Is dit iets electronisch? Een sensor die niet goed werkt? Wat kan dit zijn? Alvast bedankt!
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...