Ga naar inhoud

Autoplay Menu


Aanbevolen berichten

Ik gebruik Autoplay Menu Studio 3.0 om autoplaymeu's te maken. Nu wil ik een audio cd branden met een autoplaymenu van de tracks en met het idee, dat als ik een nummer aanklik in het autoplaymenu deze wordt afgespeeld. De nummers hebben allemaal een pad verwijzing zoals deze : %SrcDrv%nummer.wav Ik gebruik voor het branden een aparte partitie waarop de tracks komen te staan met de autoplay menu bestanden In de 'preview' werkt het allemaal goed. Maar nu komt het : Als ik een cd brand met Nero (mixed data/audio), vind je in de verkenner geen spoor meer van de audio tracks, terwijl een cdplayer programma de nummers wel afspeelt. Autplay menu moet ik welliswaar handmatig opstarten ( alles wat met autorun te maken heeft staat aangevinkt !!!) ,maar bij het aanklikken van een nummer gebeurt er niks. Nu kan ik mij het volgende voorstellen : Zodra je alleen audionummers brand op een cdr zie je die nummers in de verkenner terug als Track01.cda etc. ipv b.v. Eternal Flame.wav Moet je nu op voorhand in je autoplaymenu verwijzen naar Track01.cda etc. etc. ??? Maar wat als in een mixed data/audio cdr de tracks niet eens zichtbaar zijn. Iemand met ervaring en een oplossing. Voor alle duidelijkheid : De cdr moeten ook afgespeeld kunnen worden in de huiskamer cd-speler
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...