Ga naar inhoud

VCD blijft 'steken'


Aanbevolen berichten

Ik heb een VCD gemaakt met daarop 16 clips van samen 623 MB. Ik heb Ulead DVD MovieFactory gebruikt om de VCD te branden. Als het programma aangaf dat de MPEG files niet 'compliant' waren, heb ik met TMPGEnc (ver beta 12a (0.11.20.98)) de mp(e)g's geconvert zodat de DVD MovieFactory ze wel accepteerde. Het branden ging goed. Er kwam wel steeds een melding van Windows dat er onvoldoende schijfruimte was op C, maar daar heb ik niets op uit gedaan, er was immers minimaal 700 MB over (hoeveel precies weet ik niet meer).

Daarna heb ik de VCD in m'n stand-alone player van Philips, de 711, gestopt. Er kwam zoals het hoort een mooi menu tevoorschijn gemaakt door de DVD MovieFactory met de beginschermen van de 16 clips. Maar nu komt het probleem: in de 10e clip stopt de VCD en kan ik de clips die erna komen, niet bekijken. Ook niet als ik in het beginscherm het nummer op m'n afstandsbediening van de overeenkomende clip intik. De laatste 6 clips kan ik niet zien, terwijl ze er wel op staan (als ik de VCD in m'n cd-rom speler stop, staan er 16 files...)

Hoe kan ik zorgen dat ik, als ik weer een VCD maak, wel alle clips kan afspelen?

(Ik heb een AMD Athlon 1400 Mhz)

[This message has been edited by bunited (edited 03-01-2002).]

Link naar reactie
Heeft niks te maken met de computer zelf of hoe en met wat je die VCD-tjes brandt. Het ligt gewoon aan de stand-alone player van Philips. Waarschijnlijk ondersteunt ie niet meer dan 10 clips gewoon. Dat’s it.

Hmm ... en waarom iedereen vraagt gelijk wat voor systeem het is. Terwijl het niks er me te maken heeft ?!?!

------------------ This is all about choices

Link naar reactie
Kijk eens mbv je pc hoe groot de laatste files (10 t/m 16) zijn.

Het lijkt mij dat er wel een index is gemaakt voor die laatste clips, maar dat ze niet (volledig) zijn aangemaakt vanwege ruimtegebrek.

(zie de foutmelding die windows heeft gegeven).

In dat geval een kwestie van voldoende ruimte maken en opnieuw branden.

Suc6

[This message has been edited by rtm (edited 06-01-2002).]

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...