Ga naar inhoud

Van DV out ook DV in maken


Aanbevolen berichten

Ik heb er geen ervaring mee, Ik heb er gewoon 1 gekocht die beide al had..

(Sony DCR TRV30)

Maar ik weet wel 1 ding als je de camera net hebt is het eigenlijk een beetje dom als je dat doet want je garantie op het toestel is weg.. Dus ik zou er nog maar een keer over denken...

------------------ Even a broken clock gives the right time twice a day.

Link naar reactie
Ik heb zelf een sony camera met alleen dv out. Omdat ik de video na bewerking op de pc toch wil terugzetten op een DV tape heb ik de stap genomen om met een widget de camera te voorzien van DV in. Het liep allemaal sopeltjes en ik heb er geen spijt van. Maar inderdaad, als je camere andere storingen gaat krijgen waardoor die terug moet naar de fabrikant brengen zij waarschijnlijk extra kosten in rekening en wellicht vervalt je garantie. De keuze is aan jezelf of je dat risico wilt nemen. Ik heb er in ieder geval geen spijt van. De widget zijn overigens wel knap prijzig.
Link naar reactie
Ik heb zelf een sony camera met alleen dv out. Omdat ik de video na bewerking op de pc toch wil terugzetten op een DV tape heb ik de stap genomen om met een widget de camera te voorzien van DV in. Het liep allemaal sopeltjes en ik heb er geen spijt van. Maar inderdaad, als je camere andere storingen gaat krijgen waardoor die terug moet naar de fabrikant brengen zij waarschijnlijk extra kosten in rekening en wellicht vervalt je garantie. De keuze is aan jezelf of je dat risico wilt nemen. Ik heb er in ieder geval geen spijt van. De widget zijn overigens wel knap prijzig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...