Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk is er een electronica probleem verwijder het bovenblad en kijk dan of er een print plaat EL 150 in zit dat is een bekend probleem Of er zit alleen een print aan de voorzijde in dan is er waarschijnlijk, water vanaf buitenaf via het paneel naar binnen gekomen Vertel me waar je woont dan kan ik je Mischien zelf helpen of ik weet een goed adres voor je
Link naar reactie
  • 6 jaren later...
Komt het water wel snel genoeg de machine in? Nee: controleer of de kraan volledig open staat, je voldoende water druk hebt en het filtertje tussen kraan en slang schoon is. Ja: Verwijder het bovenblad. Voor aan de machine moet je ergens een dun rubberen slangetje zien lopen van beneden naar de elektronica module boven in of naar de https://www.europart.nl/miele-schakelaar-5400950-w310-w323-w387-w2365-w2523-wasmachine-02656330. Trek dit slangetje er voorzichtig af, blaas het slangetje goed door en zet hem weer terug. Probeer de machine dan nog eens.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...