Ga naar inhoud

Memorycard geen contact.


Aanbevolen berichten

Hallo, Weet niet zeker op juiste forum te zijn maar stel mijn vraag toch maar. Zou graag wat foto's willen plaatsen maar mijn memory card blijkt geen contact te krijgen op mijn PC. Zodoende krijg ik de foto's die ik gemaakt heb niet te zien. Moet soms mijn PC wel 3 keer afsluiten voor het lichtje gaat branden dan gaat het goed. Ook als ik naar "Deze Computer" gaat zijn de Verwisselbare schijf (F; (H; )etc niet te zien. Probleem is waarschijnlijk begonnen toen ik en externe harde schijf heb geinstalleerd via USB. Wie weet wat ik moet doen dat het contact er wel komt. In afwachting, MartinSr :x
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Het zou kunnen dat de USB-poort geen druk meer zet op de ingestoken USB-kabel. Dit kan gebeurt zijn door te veel beweging terwijl hij er in zat, of door de kabel er van afstand uit te roppen terwijl hij er strak vast zit. Ik heb namelijk het zelfde, met een van de twee poorten voorop mijn pc. Helaas is dan die poort niet meer te gebruiken. Maar wat ik net gezegd heb geld alleen voor een externe kaartlezer. Als hij intern is probeer dan eens de bekabeling een beetje aan te drukken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...