Ga naar inhoud

Bosch WFH 120 doet helemaal niets meer


Daan-9

Aanbevolen berichten

Hoi, Mijn Bosch WFH 120 (WFH120/01) wasmachine doet sinds kort niets meer als je een programma start. Nadat je een programma hebt geselecteerd en de startknop hebt ingedrukt, blijft het activiteitslampje een tijdje (20 seconden ofzo) of \\\'bezig\\\' staan, om vervolgens naar \\\'gereed\\\' te springen en daar te blijven knipperen. De machine maakt ook geen geluiden, behalve de lampjes gebeurt er niets. Enig idee wat dit zou kunnen betekenen? De machine was vrij goedkoop, dus om een monteur te laten komen vind ik een beetje zonde. Dank! Daan
Link naar reactie
Dank voor de reactie, heb het gister opgelost! Bleek dat het deurslot het niet meer deed. Vandaar dat hij helemaal niet wilde starten, hij kreeg geen signaal dat de deur dicht was. Ik heb het slot eruit gehaald, de verbindingen gewoon aan elkaar vastgemaakt als bypass (en het palletje dat voor de vergrendeling zorgt eruit gehaald), en weer teruggestopt. Nu doet hij het weer prima, behalve dat je de deur nu altijd open kunt trekken :)
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...