Ga naar inhoud

Indesit Wixl 165


Aanbevolen berichten

Hallo, naar dat mijn wasmachine net uit de garantie is dacht ze maar ik ga een moeder met 4 kids pesten. Van de ene op en andere dag deed ze het niet meer. Er beginnen alle 5 lampjes van de bovenste rij en de centrifu lamp te branden.Stekker heb ik er al uit getrokken maar ze wijgert nog steeds mijn te helpen. Wie o wie weet raad? mvg Denise
Link naar reactie
Is een officieel niet bestaande foutcode maar word bijna altijd veroorzaakt door een probleem met de elektronica module onder in de machine. 2 oplossingen: - Je leverancier bellen en hun laten kijken. Lees je eerst even in op http://www.consuwijzer.nl, na de garantie wil het nog niet zeggen dat je de volle mep voor een reparatie moet betalen. - Verwijder het achterpanneel. Links onderin zit een elektronica module. Controleer deze op losse contacten, koolborstelgruis en gesprongen onderdelen. Meestal gaat daar 1 onderdeel op stuk. Onderdeel C17, het kapje daarvan gaat dan bol staan of krijgt een scheurtje.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...