Ga naar inhoud

oko lavamat 4750 aeg


Aanbevolen berichten

Hoii ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen... helaas kan ik online nergens wat vinden over deze automaat. Mijn wasmachine pompt niet meer en centrifugeert ook niet meer. Nu heb ik de filter al meerdere malen gecheck en schoongemaakt, ook heb ik al een paar keer kokent water met soda door de zeepbakjes gegoten en een lege was gedraaid om 95gr helaas allemaal zonder succes... Nu lees ik overal dat er normaal bij het filter gedeelte een schroef/ventilator zou zitten.. bij mijn wasmachine zie ik die echt niet zitten (of ik ben ergg kippig ) Heeft iemand hier enig idee waar ik dat gedeelte kan vinden? De wasmachine maakt wel een pompend geluid maar het water blijft staan. Ik hoop dat iemand mij kan helpen ! Groetjes
Link naar reactie
Normaal zit deze achter het filter. (links voor) Dus als je het filter er uit hebt en je kijkt dan in het gat van de machine moet de het schoepje zien zitten. Ik kan echter geen technische documentatie van deze machine vinden. Als je wel een pompend geluid hoort draait de pomp dus wel maar zit er een verstopping tussen de kuip en de pomp of de pomp en de afvoer. Verwijder de zijkant(en) of achterkant en je kunt er dan bij.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...