Ga naar inhoud

Deur ontgrendelt niet na gedraaide was


Rebecca50

Aanbevolen berichten

Onze Indesit wga 1036 gaat niet meer open (kleding er nog in). Het LEDje knippert onregelmatig, maar dat was al een tijdje.. Er staat geen water in; gecheckt met handmatige afvoer voorop, en ik heb m al een paar keer later centrifugeren en afpompen in de hoop dat -ie \'m pakt; helaas nog geen succes. Alle suggesties zijn welkom, bij voorbaat dank!
Link naar reactie
Ja; geprobeerd, zonder resultaat helaas. De Indesit Klantenservice zei dat ik het filter schoon moest maken, maar ik kan niet goed vinden waar dat zit.. Ik heb de handmatige afvoer wel een beetje schoongemaakt maar die was niet erg vies; hHeb de aan- en afvoer gecheckt, van de stroom af gehad, het lijkt geen verschil te maken. Als ik de achterkant openmaak zie ik de trommel met snaar en electra, maar geen idee hoe de ontgrendeling werkt.. Kan ik nog iets anders proberen? Anders wordt het wellicht een breekijzer en een nieuwe machine vrees ik..
Link naar reactie
Het is opgelost (of ik heb in ieder geval mn kleding eruit); ik heb met het breekijzer ipv de deur te slopen een beetje onder het handvat gerommeld, en toe sprong de deur open. Met een schroevendraaier lukt het net niet vanwege de hoek, maar de koevoet dus wel! Het lijkt erop dat het handvat het haakje van de deur niet meer goed bedient.. Ik weet niet of die te vervangen is, maar dat ga ik uitzoeken. Dank voor het meedenken!
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...