Ga naar inhoud

Bosch bovenlader WOT 24381 staat te schu


johan-84

Aanbevolen berichten

Goedendag, Mijn Bosch bovenlader WOT 24381 staat de laatste dagen tijdens het centrifugeren ontzettend te schudden en er lag ook wat water op de grond, ik wilde kijken of één van de schokbrekers misschien kapot was, maar kan iemand mij vertellen waar deze zitten, als ik de twee zijkanten er af haal zie ik ze niet zitten. Johan
Link naar reactie
De machine heeft geen schokbrekers in de vorm van een normale schokbreker. http://www.bosch-home.nl/store/spareparts/WOT24381NL/WOT24381NL/08, tabblad Alle onderdelen en tekeningen, tekening 3. De kuip hangt aan veren (0307) en staat op een veerbeugel (0324) met schokdemper (0325) Controleer de ophanging van de kuip en controleer de afvoerpomp op verstopping. Mogelijk staat er nog net iets te veel water in de machine wat er uit gegooit word bij het centrifugeren. Laat hem een was doen zonder wasgoed en zijkanten. Je ziet dan wat er gebeurt. Of je hebt een defect lager. De trommel hangt dan scheef in de kuip, komt in onbalans en gaat schokken. Hierbij heb je dan lekkage bij de lagers.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...