Ga naar inhoud

Hoover VHD 814 STORING


Charles-1

Aanbevolen berichten

Ik heb pas problemen met mijn hoover wasmachine. Machine heb ik 6 jaar ingebruik. Nu gaat het mis met de programma\'s kiezen. Als ik bv een programma kort programma kies kan hij daar best wel oneindig over doen. ook beginnen alle lampjes te flikkeren en dan doet hij het niet meer. Nog meer mensen die hier last van hebben
Link naar reactie
alle lampjes behalve voorwas. Heb geen display waar info op kan verschijnen. hier staat enkel Temperatuur keuze Toeren en uitgestelde start 3 6 9 . De storing treed op in het laatste kwartier en lijkt wel of hij het programma weer herhaalt. zet ik hem dan op centrifugeren dan gaat het mis en gaan de lampen flinkeren
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ook bij ons gaat het kiezen van programma\\\'s bij deze machine niet goed maar wel op een andere manier. als ik een programma kies beginnen de lampjes van de temperatuurkeuze om de beurt te branden. Het is dan niet mogelijk een programma te starten. Doe je dat wel dan krijg ik het probleem wat Charles ook heeft. Het lijkt erop of de draaiknop waarmee ik het programma kies soms iets verder gedraaid moet dan de bedoeling. Dan staat het temperatuurlampje wel stil op de juiste temperatuur en doet hij zijn programma naar behoren. Enig idee?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...