Ga naar inhoud

Aanschaf van een nieuw scherm..


Aanbevolen berichten

Laat ik eerst zeggen dat ik heel veel heb gehad aan Jimmys FAQ. Bij dingen waar ik op moet letten bij de aanschaf van een LCD/TFT scherm. Ik heb een opsomming gemaakt van die mogelijke dingen en nou is mijn vraag ben ik nog iets vergeten? Alvast bedankt :) Lijstje: -Kan mijn videokaart t aan,zijn er de juiste aansluitingen voor -Type aansluiting(en):DVI of D-sub -Defecte pixels -Responstijd (ghosting) -Contrast en brightness -Resoluties, interpolatie en grootte -Scherm diepte -Beschermplaat (?) Ben wel van plan om een wat groter scherm aan te schaffen 20-22 inch.
Link naar reactie
[quote:48ae0750f4="gerben"]Uiterlijk, het ding moet je wel een beetje aanstaan natuurlijk. Budget, wat heb je voor een goed scherm over. Gebruik, gamen of video-/fotobewerken.[/quote:48ae0750f4] Bedankt voor je snelle reactie nogmaals Gerben. Ik wil dat toekomstige scherm gaan gebruiken voornamelijk gamen en af en toe een filmp kijken. Budget is ongeveer 300 euro.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...