Ga naar inhoud

8600GTS of X1950


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan een nieuwe videokaart te kopen en twijfel erg tussen de 8600GTS of de X1950. Ik hoor veel verschillende verhalen o.a. over dx 10 wat de 8600 ondersteunt. Maar aan de andere kant hoor ik dat de X1950 qua prestaties beter uit de bus komt. Kunnen julie mij misschien vertellen wat de beste keus is.
Link naar reactie
toevallig test deze maand in computer totaal. ik heb trouwens een x1950 pro. hij is wat sneller dan de 7900 en de 8600gt. Oke je hebt metd e 8600 een dx 10 kaart, maar je kan alles misscdhien op medium zetten, wat nog geen beeld is. zou gewoon voor een 1950 pro gaan en dan over 1/2-1 jaar dx10 aanschaffen, zijn er wat spellen en is hij meer betaalbaar, en btw, tot nu moet je vista draaien, als is daar verandering voor aan te komen. loneguunner
Link naar reactie
De 1950gt 512 is ook niet een alledaagse versie, geloof dat het een lager geklokte X1950 Pro is. En die DVI problemen, heb je een bron? Op het forum hebben legio mensen erin en dat is een probleem wat ik nog nooit voorbij heb zien komen. Over het algemeen is de 1950pro qua prijs/prestatie toch interesanter als een 8600gts naar mijn bescheiden mening..
Link naar reactie
nee ik heb geen bron, maar zo hier en daar op andere forums lees ik dat. ik zou het risico zelf ook wel nemen hoor daar niet van. maar ik wijs zulke uitspraken ook niet dircet naar de prullen mand. 9 van de 10 keer ligt het ook aan iets anders dan de kaart he. :) ik heb zelf net de: XFX Geforce 8800 GTS "XXX",DDR3, PCI Express x16, 320MB besteld. IPV de X1950GT. lijkt me een hele verbetering, (maar ook een duurdere)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...