Ga naar inhoud

pci-e / pci kaart


Aanbevolen berichten

[quote:eadd870431="Obi-wan-kenobi"]Maar waarom zou je het PCI-e slot niet willen gebruiken voor video?[/quote:eadd870431] beetje uitleg is welkom merk ik :lol: ik heb namelijk nog een pci kaartje liggen. ik ben gewoon wat bij elkaar aan't rapen voor iets leuks in elkaar te zetten waar je toch wel iets mee kan zegmaar. dus om er nu echt harde euro's voor uit te geven vind ik ook weer zoiets. zoals je in mijn specs kunt zien, heb ik niet echt een vet systeem nodig, want die heb ik al met een score van een ruime 10.500 op de 3dmark06 :wink: ik heb dus een mobotje met een pci-e slot. maar ga er geen kaart voor kopen.
Link naar reactie
[quote:3606ad5a3c="Obi-wan-kenobi"][quote:3606ad5a3c="andre@home"]specs naast elkaar zetten[/quote:3606ad5a3c]specs naast elkaar zetten gaat een beetje moeilijk als hier de losse kaart via een trage PCI-bus loopt en de onboard video via een interne PCI-e bus.[/quote:3606ad5a3c]een goede moederbord fabrikant geeft heus wel op wat zo'n grafische kaart aankan...
Link naar reactie
[quote:2fd817a353="andre@home"]een goede moederbord fabrikant geeft heus wel op wat zo'n grafische kaart aankan...[/quote:2fd817a353]Hoe bedoel je dat? Uitgedrukt in 3DMark punten of zo? Hoe wil je het meetbaar weergeven? En de PCI-standaard is in al die jaren idd. niet veranderd, anders zou je compatibiliteitsproblemen krijgen.
Link naar reactie
het enige wat ik wilde weten is of ik die pci kaart nog kan gebruiken op de nieuwere mobo's :wink: of het nu snel of langzaam is, of het nu betere kwaliteit geeft of niet, etc. dat doet er niet toe voor mij. een game pc heb ik al zoals je in mijn specs kunt zien. wat dat betreft heb ik nog 5 mobo's liggen, 4 videokaarten, 2 gig sdram, 4 processoren, een lading voedingen en een doosje geluidskaarten en al de benodigde bedradingen. :lol: ik kan de pci kaart gewoon gebruiken, topic gesloten. thanx voor de hulp iedereen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...