Ga naar inhoud

Indesit WIDXL126 Van deurvergrendeling t


Pasquale

Aanbevolen berichten

Hallo, mijn Indesit wasmachine doet nu niets meer. Het begon doordat de wasmachine tijdens een programma ineens een harde bonk gaf en toen ongecontroleerd begon te centrifugeren, uiteindelijk herstelde die zichzelf en maakte het programma af. Een paar dagen later stopte de wasmachine middenin een programma en deed die niets meer. Het programma lampje brandde nog wel maar de deur was ontgrendeld. Na uit en aanzetten en slangen ontkoppelen kreeg ik het niet voor elkaar om een programma te starten. Water toen eruit laten lopen, filter gecontroleerd, buisje geblazen voor de vulmeter maar niets hielp. Het leek het meest op de vergrendeling die niet helemaal goed werkt. Na duwen op het stekkertje van de vergrendeling leek het even te werken. De wasmachine vergrendelde en pompte water bij en af dus probeerde een programma. Nadat de machine gevuld was met water ontgrendelde de deur weer. De trommel heeft niet gedraaid en een paar pogingen later wilde de machine niet eens meer aangaan. Om een lang verhaal kort te maken; vervelend... Ik denk dat het in de vergrendeling zit maar nu er ineens een probleem bijkomt denk ik dat er ergens kortsluiting zit. De vulmeter zou het misschien ook kunnen zijn omdat ik alleen maar vloeibaar gebruik maar dan zou het blazen direct effect gehad moeten hebben. Er knipperden geen lampjes mbt foutcodes. bedankt voor de hulp groetjes Pasquale
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...