Ga naar inhoud

Miele V5845 stopt op willekeurig moment


Aanbevolen berichten

Onze Miele V5845 stopt op een willekeurig moment...in een willekeurig programma. Soms wel....soms niet. 40C...60C... bij de start van het programma, of middenin met een machine vol met water. Het display valt een seconde uit en staat dan weer aan het begin van het (standaard 1:18) 40C programma. Als ik de \'start\'knop indruk begint hij weer vrolijk van voren-af-aan. Aan/Uit schakelaar maakt goed contact. Deurschakelaar goed. 220V goed. Wasmachine draaischakelaar is goed.... Iemand een idee ?
Link naar reactie
@HarryO Als de machine het doet...doet alles het. Dan wordt hij wel gewoon warm. Ik weet niet of, als de machine halverwege stopt...het element het niet gedaan heeft. als je begrijpt wat ik bedoel. @witgoedexpert ik zie staan Type: HW09-2 Nr. 40/85303044 M-nr: 06757460 Kunnen jullie hier wat mee ?
Link naar reactie
Ik denk dat e Het probleem uit de EL 150 komt verwijder het bovenblad en kijk of deze erin zit Als deze erin zit dan is dat zwarte blok defect. Hij wordt dan door het gebruik iets warm en zet iets uit en verbreekt dan verbinding Je kan proberen om de machine zonder bovenblad te laten draaien dan doet hij het waarschijnlijk wel goed Het zou ook nog aan het deurslot kunnen liggen maar dat is minder waarschijnlijk Hoe meer info hoe meer we je kunnen helpen
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...